A Secret Weapon For ماگ حرارتی

Wiki Article

سلام امروز این بسته به دستم رسید واقعا از همه ی نظر ها عالی بود میترسیدم که در ارسال بشکنه اما به حدی خوب بسته بندی شده بود که هیچ آسیبی بهش نمیرسید از کیفیت کار هم بگم که جنس ماگ فوق العاده بود و تصاویر چاپ شده هم دقیقا عین تصاویری بود که ارسال کرده بودم به دلیل کیفیت بالا و بسته بندی خوب قطعا دوسه تایی دیگه هم سفارش میدم خسته نباشید خدمت عوامل زحمت کش ونوس مارکت

قیمت ماگ باتوجه به اندازه و مدل های متغیر آن متفاوت می باشد اما فروشگاه اینترنتی تکدو سعی نموده ماگ ها را با بهترین قیمت به فروش برساند.

یک ظرف نی دار با جداره ی شیشه ای یا مات که بر روی درب آن محلی برای قراردادن نی تعبیه شده که بدون باز کردن درب قادر به نوشیدن مایع درون آن بوده و از آن برای نوشیدن انواع آبمیوه ها و اسموتی های میوه ای استفاده می شود.

قیمت ماگ حرارتی یه مزیت دیگست که می‌تونه به جیب‌تون هم کمک کنه. راستش جدا از فوق‌العاده بودنش، قیمت لیوان حرارتی هم اون‌قدری نیست که بخواد گرون محسوب بشه. یعنی شما قیمت ماگ حرارتی رو که ببینین، احتمالاً باورتون نمیشه که این لیوان با این سورپرایزی که تو جیبش داره، قیمت بالایی هم نداره و خیلی راحت می‌تونین بخرینش.

ماگ سرامیکی از پر طرفدارترین ماگ می باشد. از مزیت های ماگ سرامیکی جنس آن است که سالم و بهداشتی بوده و می توان نوشیدنی داغ و آبیموه های خنک را داخل این ماگ با کمترین تغییر دما بنوشید.

زیرا که ماگ های حرارتی به دلیل ویژگی دمایی منحصر به فردشان تا مدت ها در خاطر افراد باقی خواهند ماند و می توانند به بازدهی بالای یک کسب و کار کمک کنند.

ماگ حرارتی از دسته لیوان‌های سرامیکی است که سطح آن با جوهری اکسیده و مخصوص پوشیده شده است. هنگامی که دمای لیوان در حالت معمول دمای اتاق باشد، رنگ لیوان مشکی خواهد بود؛ ولی زمانی که مایع داغی را داخل آن بریزید، کم کم تغییر حالت داده و تصویر چاپ شده روی آن مشخص می‌گردد.

اگرچه ثبت نام کرده باشید وارد حساب کاربری خود می شویدجهت ادامه خرید، اطلاعات خود را به درستی وارد می نمایید و اطلاعات خرید را با ??????? ????? پرداخت آنلاین انجام خواهید داد.

ماگ حرارتی دخترانه با طرح های جذاب، لیوانی ایده آل برای استفاده و هدیه دادن میتواند باشد.

افراتوس این امکان را برای شما فراهم آورده است تا طرح های دلخواه و تصاویر اختصاصی عزیزان تان را بر روی این مدل ماگ ها چاپ نماید.

– درگاه آنلاین –– ثبت نام در سایت –– وبلاگ –تماس با مادرباره ماقوانین و مقررات

دقت در این موارد به کیفیت محصول خروجی کمک کرده و تاثیر زیادی در زیبایی طرح چاپی خواهد داشت.

در فروشگاه ونوس مارکت امکان خرید اینترنتی ماگ حرارتی سفارشی با قابلیت ارسال به عنوان هدیه به سراسر ایران وجود دارد. برای این کار گزینه “کادو شود” در صفحه محصول را تیک بزنید و در قسمت وارد کردن آدرس، با فعال کردن گزینه “حمل به آدرس دیگر”، آدرس گیرنده را وارد کنید تا ماگ به صورت هدیه در باکس‌های مخصوص کادو و در بسته‌بندی شکیل به آدرس مورد نظرتان ارسال شود.

برای سفارش طرح دلخواه فقط کافیه روی کلمه چاپ ماگ اختصاصی کلیک کنید.

Report this wiki page